SPIIIIIIIIIIK

Efter en välbehövd dusch samt en bakispizza, börjar jag bli någolunda normal igen. Det har vart en galen helg. Precis så som "utlandsfester" ska vara.

Recept för bästa utlandsfesterna:

två delar älskad overall (helst i färgen röd)
ett stycke dônk eller andra enheter (eller både och)
x antal märkesbytningar
ett stort matvaruhus typ ica maxi
ett par nya kontakter i andra städer
någon form av sovsalssittning
några spontancaps
valfritt antal jönköpingshångel (obligatoriskt!)
ett stycke kårhus som är sämre än vårat
massa dräggiga studenter från alla håll och kanter

Blanda alla ingredienser till en trögflytande sörja. Färdigt att servera.  ;D


Orka detaljer. Allt är lite suddigt ändå. Nu ska jag kolla på bilder på facebook, så då kanske det klarnar lite. Fast jag hoppas inte...

Pedsex kom iaf tvåa i innebandyn och PedX vann best-in-show.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sally

haha jag kan komma på många fler kriterier som ska med på listan =) Och förresten ska du inte lägga upp lite bilder på dig från helgen haha.. =)

2008-11-30 @ 21:21:44
URL: http://sarabird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0