all work, work

Usch vad dålig bloggerska jag har varit det senaste. Det är nästan så att jag skäms. Men så är det väl när man har ett liv antar jag. Jag jobbar en hel del nu också plus att mitt internet hemma nästan lagt av för att jag surfat lite väl mkt, tyckte telia iaf.  Tänkte jag skulle bjuda på lite blandade bilder framöver (för jag kan ju inte lägga in mina mobilbilder på jobbets dator :P) men det får bli när jag är hemma.

Var hemma en sväng i gamla goa lisch för att träffa familjen å vännerna. Å det var helt underbart!! Var å lyssnade på systeryster när hon sjöng i Otterstad kyrka med sitt (sjukt softa) sommarjobb. Träffade en go barndomsvän där också, Stina som jag inte träffat på länge. Å senare var jag ute på Lidköpings nya sommarhäng Strand med Maria å Josse. Sjukt kul som alltid med tjejerna ♥

Nu ska jag hem på lunch
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0