2009 - so far, so good

Nytt år, nytt liv. Hur många gånger har man inte lovat sig själv detta? Och hur många år har man inte misslyckats med att hålla alla sina nyårslöften? Men iår blir det kanske så att jag faktiskt klarar mina nyårslöften. Jag tänker inte skriva ner mina nyårslöften här, eftersom då kommer alla veta om jag skulle misslyckas med mina löften, men jag kan ju avslöja att det har med en sundare livsstil, vad det gäller det mesta.
 















 
  

Det nya året firades in i Huskvarna hos Marlena, Midde, Ella och Lea, tillsammans med Evelin, Glenn, Kristin och hennes pojkvän (jag och namn :S). Det var supermysigt och jättetrevligt. Vi hade alla slavat i köket och alla hade med sig kulinariska upplevelser. Jag bidrog med en paj med västerbottenost, supergod och jättelättgjord. Innan igår hade jag aldrig bakat matpaj, men jag och Glenn hjälptes åt i Evelins minikök och pajen blev sådär bra som mormors pajer blir.
Jag tog det väldigt lugnt igår (men dock obligatorisk champagne vid 12-slaget), för att 07.30 imorses började jag jobba.

När jag hade slutat vid 13 så var det så fint väder så jag tog ett varv runt Munksjön också. Kom på att jag under mina 1,5 år i Jönköping inte gått runt sjön, så varför inte varva sjön på första dagen på 2009 och mitt nya liv ? Träffade Emma som också var ute å gick och hon följde med hem till mig på en fika, mysig värre. Kan det nya året starta bättre?

Gött nytt år!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0