Åre Åre Åre Åre Åre Åre Åre Åre Åre Åre Åre

Aaaah, bara fyra dagar kvar. Å nu är allt fixat. ;D

Jag och Nilla var och handlade på Willy:s på Österängen idag ( å alla vet ju vem som inte spydde där). Det var tur att vi hade en lista, annars hade vi väl gått lös där, eller iaf jag.

Sen var jag och Sally ute å körde bil. Vi skulle provköra till Sallys jobb(!) i Norrahammar och tur var det nog att vi gjorde det, för vi åkte vilse när vi missade en avfart. Smart att sätta mig som skyltläsare när jag ser ungefär ingenting på långt håll utan glasögon, samma sak för Sally. Inte så konstigt att vi missade avfarten. Vi hann med en sväng in på rusta, jysk å mediamarkt.

Det är ju kallt i Åre så igår var jag ute på stan å fixade varma saker. Köpte ett nytt underställ, skidstrumpor, en mössa och ett par uggs :D. Så nu lär ju inte jag frysa iaf.



Tagg-tagg! Längtar sjukt mkt.. :D


Nu blir det lite plugg innan Top Model ♥

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, ska du till Åre ! Vad avis jag blir, dit vill jag med :) Vart i Åre ska du ?



kramis

2009-01-07 @ 22:50:25
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Josse

JAG VILL ÅKA MED!! Helvete. ha så kul iaf!

2009-01-07 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0