Igår var det onsdag, alltså kårkväll. Men innan det var dags att ta på sig overallen och springa på förfest, hade jag en dejt med radiostudion. Temat för sändningen var resor och det var jag, Martin och vår söta "prao" Camilla som sände. Vi bjöd på våra bästa/värsta resminnen och jag kan säga att de värsta var nog flest i mitt fal, de flesta från Indien. Så fort vi var klara drog jag på mig ovven och joina pedsex som hade knökat in sig i Davids minirum. Efter ett par cider låg jag fortfarande efter, men det var inget att göra åt. Det var sjukt kallt ute när vi gick till kåren, så det var skönt när vi äntligen kom fram att slippa stå i kön (tacka vet jag personalkort!). Det var bästa kårkvällen på länge för min del, träffade massa underbara människor och njöt av en KUG-hamburgare. Trots att jag gick hem tidigt hann jag träffa många och shakea lite i ombyggda Brazil (även om jag inte riktigt vant mig än..). Vad skulle livet i Jönköping utan älskade Akademien??

Idag har jag och Louice jobbat med vårt arbete med barn/ungdomar med socioemotionella hinder/svårigheter/problem. Efter ett besök på pastabageriet så tog vi en sväng på stan. Där hittade jag världens finaste väska.finaste väskan :D
Så den fick följa med mig hem... 

Nej, det är en dag imorn också. God natt.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken häftig väska. Den var riktigt söt :)



SV1: Ja det tyker jag med att det är. Hoppas att den gör succe på festen, hihi.



SV2: Just ja, du var i åre ju ! Åh, vad jag är avis. Har tjatat ihjäl alla mina kompisar här hemma om att åka dit med mig men det är ingen som är på tyvärr.. Antingen jobbar de eller så är de fattiglappar, vilket jag iförsej kan förstå :P

Oj, kommer inte heller ihåg när vi sågs sist. Det måste väl vara typ när ni var här en gång på cityfesten ? Och det är ju massor med år sedan.

Håller med, det borde vi verkligen göra :) Får se till att det blir någon gång.



pusshej

2009-01-30 @ 01:19:51
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan! Läs, prenumerera, kommentera och tävla i utlottningar av bloggdesigns. I min blogg där jag skriver oftast dagligen om mitt liv, min vardag, ångest, familjen, skolan, alla djuren runt omkring mig och massa kärlek! / Sanna

2009-01-30 @ 11:51:44
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0