vad gör man inte för att slippa diska?

Ledig dag idag. Sjukt skönt med lite sovmorgon, men var uppe relativt tidigt för att vara kontrollpanel på EU mötet här i jkpg. Superspännande! Vi fick tillfälliga besökspass och de hade värsta polispådraget på mitt HLK (?). Sen hade de också sånna där blåa backar som man har på flygplatser som jag fick lägga väskan i. Å metalldetektor. PÅ HLK!! Hihi. Jag tyckte iaf att det var lite kul. Sen lunchade jag med Kenneth å efter det lekte jag med Sally. Men nu är jag slutligen hemma i min fina fina lägenhet.

Så nu bloggar jag lite för att slippa diska. För det finns inget jag hatar mer än disk. När jag väl får tummen ur så har jag iaf lite belöning, choklad, gott mineralvatten och... SOFIES MODE med en underbar följetång.

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0