tidig helg

Jag tog tidig helg idag och åkte hemhem till gamla goa Lidköping. Träffade både Ellen och Johanna på stan, mkt trevligt att träffa välkända människor. Resten av eftermiddagen och kvällen har tillängats familjen då jag insåg häromdan att jag bara träffat mamma två gånger iår (!)



Å så har jag blivit lite firad också (äntligen paket å tårta (även om jag fått paket från anna <3)). Fick lite vardagslyx, helt underbart. En skiva av musikfantasten, å en bok å skrubb av mamma och gubben. Samt en papperslapp av värde. LYCKA! Tycker annars att det är tråkigt att bli gammal, när man bara får pengar, jag gillar paket. Men sen är jag väl lite barnslig av mig. Lyssnar in mig på min nya skiva, so far so good...men systeryster har sällan fel..
Dags att sova strax..

Pusshej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0