underbara dag

Ibland har man riktigt bra dagar, idag är en sån. Klarade seminariet galant och kände att det verkligen är i förskolan jag vill jobba. Efter det gick jag förbi lärarförbundets bokvagn och köpte mig två nya böcker.



Å nu sitter jag här å käkar lite mat som jag har lagat.

tyckte att detta krävde en bild.

(Upptäckte precis att min dator fungerar utan batteri! Det betyder att jag inte behöver beställa ett nytt riktigt än.. win!)

Ikväll är det gangstersittning som gäller!! Pedsex kör terminens sista och bästa sittning idag. Kom å festa som aldrig förr!! Jag ska både sjunga och dansa.. Det du!!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej :) Är allt bra ?



När du klickar på ett musik/filmklipp på youtube så finns det några webkoder på höger sida. Under "Bädda in" eller "Embed" så finns en sådan och det är den ska du kopiera.

Sen när du skriver ett inlägg i bloggen så trycker du på knappen "html". Då får du upp en ruta och där kan du klista in koden. Sedan klickar du på "uppdatera" i samma ruta som kom upp och vips så finns musiken/filmen på bloggen när du publicerar inlägget.



pusshej

2009-06-05 @ 17:46:35
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0