xpedsex



Nu är jag i ingemansland, även kallat xpedsex.
Detta betyder att jag inte längre är Pedsex men ännu inte PedX. Jag är alltså någonstanns mittemellan. Igår slutförde jag mitt pedsexuppdrag, det var pedsexantagning på akademien igår och vi slog världsrekord i ansökningar till pedsex. Hela 31 nya härliga oförstörda människor intervjade vi igår. Uuunderbart att känna att pedsex har gjort en så pass bra inspark att så många vill söka sig till oss. Detta betyder att det snart kommer att finnas sju stycken nya hjältar som slavar på kåren och sprutar nya idéer till tokiga sittningar. Men också att någon annan kommer sitta på min plats i konferansrummet, göra mina sysslor och få mitt personalkort. Det känns sorligt på nåt sätt. Det jag har haft det senaste 1,5 åren finns inte kvar, eller jo det finns kvar,Pedsex park finns kvar. Fast jag får inte vara med.

Men snart öppnas en helt ny värld för mig, PedX världen. Jag längtar att slutligen få komma dit, men tills Pedsex bestämmer datum för utsup samt PedXfest kommer jag att vandra i Xpedsex landet.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0