ut med det gamla - in med det nya

Nytt år, snart ny termin, nya uppdrag å ny frisyr, känns som nolltio kommer bli förändringarnas år. Det nya året firades in i älskade jönköping med älskade vänner, god mat å dryck. En helt underbar kväll! ♥

Just nu är det sluttampen på hösterminens kurser, hela helgen dedikerades till dramakursens slutproduktion. På fredag är det världspremiär, kom gärna förbi, HLKs aula kl 19. Å nu sitter jag framför mitt gamla tonårsskrivbord och ska försöka knåpa ihop diverse loggböcker och rapporter. Snart börjar vårterminen med c-uppsatsskrivande med en härlig vän.

Förra året var jag engagerad i Pedsex park, Radio K samt Pubpoolen, en spännande mix med ganska lite ansvar. Iår däremot kommer det bli en del ansvar, då jag numera är Fru Ordförande i SPJ (studerande pedagoger i jönköping). Det ska bli spännade och jag är väldigt taggad inför 2010. Önskar bara att jag var mer taggad på dagens plugg...




Å nya frisyren och partyklänningen no 1, på nyårsafton!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0