Sombo

Ojojoj. Här var det visst länge sen jag var.
Solen skiner utanför men jag sitter inne och pluggar på en av mina sommarkurser, dataspel 7,5 hp. Jag är hemma och väntar på att min sombo (sommarsambo) ska komma hem och äta lunch med mig. Min sombo (eller som han kallar det zombi) är min fina Niklas, förra sommaren var vi på varsitt håll och jobbade häcken av oss. Men i år bestämde vi att vi skulle bo ihop under sommaren, lite för att prova på det som komma skall. Jag sökte massa massa jobb i karlshamn (eller nja, de få som fanns som jag var kvalificerad till) men fick inget så då fick det bli sommarkurs. Dataspel som sagt men även en kurs i barn-och ungdomslitteratur. Kan nog bli en bra sommar ändå.<3
pusshej

Kommentarer
Postat av: Per

Vad skönt med sol! Just nu är det sol i Melbourne ocksa, men det är inte alls varmt :p Och ja, hon är precis lika snäll som hon ar söt =) Ha det bra i Karlshamn ;) kramar

2010-06-18 @ 02:36:57
URL: http://kv07australia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0