SFSFUM ftw!



Idag är jag sjukt trött. Efter en fantastisk långhelg i Uppsala med E4a delegationen då våra flesta yrkanden gick igenom iaf på VPn. Det har som förra året varit oerhört spännande och intressant att få vara med och skapa framtiden för Sveriges Förenade Studentkårer. Snyggast i helgen: våra tröjor, orangea med den traditionella e4 loggan (med samma färg som vägverkets skyltar, då tryckeriet ringt vägverket å fått reda på det, haha). Bästa killen i helgen: Min fina Niklas som gräddade våffla till mig på min b-day. Bästa ordningsfrågan i plena: Niklas ordningsfråga som resulterade i skönsång, votering och reservation! bästa roomien: Maria som var lika stökig som jag.. Tack för en trevlig helg SFS å E4an!!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0