En sammanfattning av 2008

Detta är något jag kanske borde ha gjort tidigare, men nu finns det äntligen lite tid över i mitt liv. Nu när buppsatsen är utlämnad till opponering och vuxenpsykologin avklarad. Resten av idag ska jag bara softa, diska, börja packa och slutligen (äntligen) capsa! Skönt att inte ha massa plugg hängade över sig.

så, här har ni mitt 2008
JANUARI: Snygg, sexig och framför allt singel. Ett långt förhållande tar slut, men på bådas villkor. MItt första Pedsexmöte ever, samt insup i Pedsex. Det var även i januari som jag flyttade till min första egna lägenhet.
FEBRUARI: Första utlandsfesten i mitt liv, på hjärtslaget i halmstad. En hel del kårkvällar, samt första jobbkvällen. För att inte prata om min första sittning som jag var med och anordnade, kvarsittningen.
MARS: Erotiksittning samt Jönköpings första utlandsfest någonsin, Syndafloden. Sen var det lilla Lidköping för hela slanten, då jag hade praktik på en förskola där i sex veckor. Mysig ändå, hann med att träffa underbara människor jag annars inte kan träffa.
APRIL: Halva april i Lidköping, men det hindrar mig inte från att åka hem till Jönköping på helgerna. Min första "sexfest" dvs personalfest på Akademien. Faddersittning också.
MAJ: Min egna månad då jag äntligen fyllde 20! Detta firades med lite kalas på balkongen. Sen måste ju AG(Absolut Gotland) nämnas, bästa utlandsfesten jag varit på!! Tre dagar av fest på Gotland. En massa exkursioner och utomhusmingel. Fick sommarjobb och gick brevid. Pedsex årliga vårsittning med Tv-spel som tema. Personalfest på Ålandsfärjan. Underbar månad.
JUNI: Pedsex åker till Liseberg. Festerna flyttas utomhus, piren och vätterstranden är där alla är.  Midsommar firades hos Evelins syrra Marlena. Nazi och jag var på sex and the city filmen och drack cosmo på twin. WHERE THE ACTION IS i sthlm. I gbg hos Sara med en del folk. Upptäckte ölen och capsen!
JULI: Bestod mest av jobb. Men hann ändå med en sväng till Halmstad hos Anna, underbar helg med fest och golf (?) ;P Hängde hela sommarn med Evelin♥. Juli var månaden för besök också, mamma, Josse, pappa och Alina.
AUGUSTI: KÖPENHAMN med Evelin, helt underbar semester efter jobbet och innan insparken. Hanna, jag och sushi. Maria å Josse på besök en kortis. Kräftskiva. INSPAAAAAARK!!! Toastade insparkssittningen med Anna. 

SEPTEMBER: Mkt plugg. Jag upptäcker att det finns en radiostudio på HLK. Nya pedsexare. Hårdrockssittning. På 20års kalajs för Elin och Anja i Lisch.
OKTOBER: Utlandsfest nr 3, Bonna i Skövde. Måndagscaps. Årets andra "sexfest". Återinspark. Storsändning i radion med halloweentema. 92 års fest på sliver. 
NOVEMBER: Börjar med 60års jubileum av studentkåren, med gala på HLK. Sen var det fyra veckors VFU. Halloweensittning. Lillasyster fyller 18 och utgång i Lisch. Utlandsfest nr 4, SPIIK! Innebandy är väl inte min grej, men sjukt kul ändå. 
DECEMBER:  TOMTEVAKAN.Storsändning i radion, denna gång med jultema och pyssel. Säsongsavslutning x2. Nya pedsexare (igen). Julmus. Sara å Cissi fyller 45! Sjukt mkt plugg. Vice ordförande i Pedsex och övrig styrelseledamot i Radio K. Mysigt med lite Lidköping i juletider. Nyår firades in hos Marlena, Evelins syrra, en riktigt mysig avslutning på året!

2008 i korta drag, bra gjort om du läste allt ;P haha.

Nu ska jag packa till ÅRE, imorn bär det av. Men ska hinna med lite caps ikväll.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: xmästerist

Syndafloden är inte Jönköpings första utlandsfest, vi hade en förr i tiden som dock var tvungen att läggas ner på 90talet vid namn Vikingablotet :)

2009-01-09 @ 15:49:56
Postat av: emilia

jaha? Det hade jag ingen aning om.

2009-01-09 @ 16:01:12
URL: http://frokenkempe.blogg.se/
Postat av: Sally

Lääste allt? självklart honey!

2009-01-10 @ 12:35:07
Postat av: ida

Tjenare!!

hur står det till?



du gjorde en hel del roligheter 2008,

blir nog lika roligt 2009

2009-01-10 @ 19:40:25
URL: http://staysweet.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad kul att läsa den listan , inspererade mig, måste också göra en sån :D lät som en väldigt najs år :):)

2009-01-21 @ 00:51:03
Postat av: Jennie

Sa du menar att jag kan ge mig sjalv en klapp pa axeln efter att ha last hela??? :D

2009-01-28 @ 02:41:31
URL: http://eidehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0