19 december - Hemresa

Det är alltid trevligare att komma hem när det är fint och städat. Så därför julstädar jag äntligen, så att det är fint när jag kommer hem till jönet igen den 29. När jag städar och/eller diskar brukar jag oftast lyssna på Millencolin, bra skit helt enkelt! Med tanke på gårdagens inlägg passar denna låt perfekt..


När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?
Så när kommer jag leva mitt liv för mig?
Mitt liv för mig. För bara mig. Mitt liv för mig.

http://www.youtube.com/watch?v=NKG0uA_svwY

Nu ska jag återgå till städandet! Så hörs vi när jag kommer hem till gamla lisch..

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0