21 december - Home sweet home

Nu har jag varit ett par dagar här hemhemma i goa gamla lisch och äntligen lyckats koppla upp mig mot det trådlösa internetet här hos mamma. Trots att jag inte varit här så länge har jag ändå hunnit med en del:

I fredags träffade jag äntligen mina luciababes, har varken träffat maria eller josse i höst. Så det var jättemysigt. Å självklart åt vi tacos ;D haha

I lördags tog jag å josse en sväng till favoritstaden Göteborg för en shoppingsväng. Hittade bästa presenten till syrran å ett par klappar till mig själv :P



På kvällen vakades det kalas då farmor fyllde 80 år! Det var trevligt eftersom det var riktigt längesen jag träffade farmor. Kusinerna från Örebro var också där och busade och vi åt god mat å sånt därnt trevligt.

Idag var jag och tittade på min systeryster när hon sjöng och spelade i Sernmarkshuset. Hon är så duktig så att jag blir avensjuk.. ;P Sen firade vi alternativ julafton med mammas mans barnbarn. Massa folk, något hysteriskt men ändå trevligt. Lilla Alice på 14 månader har vart här hela helgen med mamma Anna och pappa Tobbe. Så söt så jag tror jag dör. Kan man önska sig en sån av tomten tro?

Nu ska jag sova, för min dator lyser så att mamma inte kan sova. Haha.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0