25 december - Utgång!!

Juldagen enligt mig är lika med obligatorisk utgång. Förra året var jag och brudarna ute i skara och iår kör vi på repris ;D 
Så först blir det lite förfest hos tilda å sen blir det att ta bussen till skara. Förhoppningsvis kommer vi hem sen också.. Sen min praktik har jag lite svårt att lita på bussbolag, men västtrafik är iaf bättre än jönköpings länstrafik. 

Igår var det dubbeljulafton, först hos pappa med kalle anka och julbord efterföljt av julfirande hos mamma med julgodis och nattamat. Fick en ipod av mamma, christer och syrran. Av pappa fick jag pengar så det blir nog till att köpa en digital systemkamera som jag sålänge suktat efter.

Nää, nu är det dags att göra iorning sig för party :D
pusshej


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag fick också en ipod :)

2008-12-28 @ 11:31:18
URL: http://veromuero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0