7 december - andra advent

Varför är det så att så fort man ska börja plugga gör man tusen andra saker istället? Dagen till ära är dedikerad till plugg, men än så länge har det inte hänt speciellt mkt där.. Men jag har tvättat (hälften iaf) och registrerat mig på studentbo. Jag har kommit på att jag vill flytta. Dalvik är kass, mest på grund av den sjukt jobbiga backen. Men även på grund av höjd hyra, en hyra som redan är hög för att ligga så ocentralt. Sen tillkommer även el, internet och busskort... Att då istället flytta till stan till en lägenhet där allt ingår ( fast med högre hyra) låter ändå bättre. Samma pris men mitt i stan. Ja tack!

Det är andra advent idag. Det har jag inte märkt. Min älskade syrra ringde förut och frågade om jag ville vara med på julklapp till pappa. Julklapp?? Jag har inte ens fått nån julstämming. Å nåt jullov lär det väl heller inte bli, med ett arbete på B-nivå hängande över huvudet på mig och min studiekompanjon.

Deadlinen på VFU- rapporten närmar sig med stormsteg. Å här sitter jag å bloggar???

Pusshej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0