8 december - Med sorg i hjärtat

Nu sitter jag i skolan och har haft lektion sen halv nio, lite seg eftersom jag satt med VFU-rapporten halva natten. Men nu är den iaf inlämnad. :D Just nu väntar jag på att klockan ska bli fem och jag ska gå på pedsexmöte. Det är lite sorgligt, det är det sista mötet med nuvarande pedsex. :( Det är alltid lika sorligt när någon/några går av pedsex, det är människor som man har varit tajt med och som man tillbringat mycket tid tillsammans med. Det är med sorg i hjärtat jag går till årets sista möte.
Det positiva med allt är dock att det kommer in nya härliga personer man lär känna och sen känner man samma saker för dem. men det är ändå nåt magiskt med det där första pedsex man möter, när man är ny och så. 

Glöm inte att komma på pedsexs antagningmed glöggmingel på torsdag, det kommer bli glögg och mys och pepparkakor för hela slanten. Å förhoppningsvis massa goa pedagoger som vill ansluta sig till PEDSEX  VT 2009 :D
Ses där!!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0