6 december - Ångest

usch. Sitter här och försöker skriva på min VFU-rapport, men det går inget vidare.. Jag är så oinspirerad och opepp. Vill bara gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och inte vakna förns nästa år.  Idag är en såndär dag som lika gärna kunde kvittat. Har bara haft ångest över vad jag måste göra och självklart har inget blivit gjort. Skulle egentligen med SPJ till Ullared imorn, men det får jag skippa, nu får skolan faktiskt gå före. 


Tomtevakan igår  var iaf superlyckad!!! :D Fick bra respons på spexet och toastarna, maten kunde serveras relativt smärtfritt och Kodjo Akolor (som var årets hemliga tomtevakakomiker) var skitrolig! Det var dock lite segt att städa efter nästan 350 pers så det tog sin lilla tid. Men till sist kom vi iaf till kåren och kvällen slutade bra ändå.
.


Idag har som sagt bara vart segt, men träffade iaf mormor och morfar som var här i jönköping på konsert. Mormor hade med sig hembakt bröd, ett par hemodlade äpplen och en mörk choklad. Så söt! <3

Får se om det blir något skrivit på uppsatsen idag..  :S

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0