En desperat hemmafru någon?

Här sitter jag framför tvn med stickningen, har gråtit till MonaLisas leende och bakat minikladdkakmuffins i form av hjärtan.

Hade ställt in mig på desprete housewifes idag men det har tydligen jullov, så då fick jag själv agera desperat hemmafru. Funderade lite på vem jag skulle vara i desprete housewifes. Skulle jag vara Bree, den utåt perfekta hemmafrun som gör allt för att familjen, huset  ja allt, ska se bra ut? Eller skulle jag vara den ständigt stressade flerbarnsmamman Lynnette? Kanske skulle shoppaholicen och divan Gabby vara den som passar mig bäst? Men ibland känner jag igen mig i virriga och smått klantiga Susan, så? Kanske till och med den frisläppta och något slampiga Edie kunde vara jag? Eller varför inte Katherine, Wisteria Lanes nya tillskott och tillika nya bitch? Hmm, det bästa vore nog att vara lite av varje... 

Nää, nu behöver jag lite action.. Tack för Navy CIS!
 
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0