2 december - Lucka 2

Idag var det återförening av studiegruppen efter fyra veckors praktik. Trevligt. :D
En helt improviserad redovisning stod på schemat, då vi hade glömt bort en uppgift vi skulle ha gjort under praktiken. Det gick väl sådär. 

Sen stod planeringsmöte med Radio K på inför kommande KAOS (dvs storsändning i samarbete med STv). Julsändning med massa skojsiga saker, provsmakning av det mesta och självklart lite klipp å klistra. Sanna, linnea och jag ska sända imorn, så jag missar capsen men men. Det kommer bli en riktig nostalgitripp då morgondagens tema är disney. <3 Det blir min första riktiga sändning imorn, tidigare har jag bara vart med på storsändningarna. Till våren kommer jag även sitta med i Radio K styrelsen som övrig ledamot.

Så, skruva in 98,5 på radion kl 18 imorn, har du inte tillgång till radio kan man även lyssna på webradion.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0