3 december - Lucka 3

Har precis kommit hem från radio K där jag, Sanna och Linnea pratat i två timmar om disney och alla dessa filmer och sånger. :D Det var skitkul och jag stod t.o.m vid mixerbordet. Jag kände mig supercool när jag stod där framför micken och fadeande in låtar, jinglar och telefonsamtal.. hihi. Tänkte jag skulle ta en bild eller två, men det får bli nästa vecka istället, då vi har julsändning (KAOS)...

Nu sitter jag iaf här och ska börja på min VFU-rapport, men har väldigt dåligt med inspiration... Jag gillar inte jobbiga saker och gör hellre roligare saker. Men idag (istället för att skriva rapporten) har jag bokat tid för synundersökning. Jag har gnällt om det sen i somras, och nu kände jag att det var dags. Det ska bli ordning och reda på mig 2009.. eller jag ska iaf försöka. Hursomhelst fick jag iaf en tid imorn.. :D Men först ska jag tillbaka till min VFU och göra lite efterforskningar.

Dags att ta tag i pluggandet...

pusshej   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0