tisdagsmys

Tisdagar är i vanliga fall min mysdag. Ugly betty och desprete houswifes gör att jag sitter som klistrad framför tvn i två underbara timmar, ihopkrypen i soffan med nåt gott. Det är min pesonliga tid å inte ens Niklas får tag på mig då... Men förra veckan var säsongsavslutning, så idag myser jag utan tv.

Nu har jag precis diskat klart till tonerna av underbara Hellsongs. Å nu sitter jag å slösurfar lite modebloggar. ;)

Om 17 dagar går jag på som Ordförande för SPJ (Studerande Pedagoger i Jönköping). Det ska bli jättespännande att börja med det, styrelsen jag har med mig verkar vara ett härligt gäng och jag har en bra känsla inför 2010! Förra veckan var jag med sittande Orförande på lunchmöte med HLKs VD, jätteintressant och kul att känna att vi studenter faktiskt har chans att påverka saker som händer på högskolan.

Här får ni se hur fint julpimpad min lägenhet är just nu ♥


pusshej







Kommentarer
Postat av: josefin

Härligt med uppdaterad blogg! Ses snart snygging! PUSS

2009-12-16 @ 09:19:38
URL: http://josefinannaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0