Allt roligt har sitt slut...

Så även min Lidköpingshelg. Det har varit en toppenhelg och jag tror inte att jag har tyckt att det har varit så bra i Lidköping nån gång (okej, jullovet räknas inte). Skönt att inte behöva stressa tillbaka till Jönköping på söndagkväll, utan istället sitta och panikplugga inför litteraturseminariet på onsdag. Men nu är perspektiven iaf inlämnade. Nu ska jag se om jag kan få ner alla mina saker i min lilla väska igen. Snart bär det av till Jönkan, men först ett stopp med syrran i Skövde och förhoppningsvis lite shopping ;D  Imorn börjar förresten radiokursen, yey!! Bara roligt hela den här veckan  ioförsig. Babylifesittningonsdag och på fredag drar jag till Halmstad och Hjärtslaget.. Roligt! Roligt!! :P

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0