Åre 2009 - here we come!!!!

Åre preparty igår. Dock så var vi bara fem av nio (vart var resten??) men hade sjukt roligt ändå. Var för lat för att gå till systemet så jag fick ta vad som fanns hemma, gin å tonic.. Vi spelade wii och upptäckte att Einar hade talang för att balansera. Sen tagg-taggade vi och slutligen kollade vi på Scream. Å eftersom jag inte klarar av skräckfilmer så sov jag på soffan hos Nilla och Bagge. 
Imorse när vi äntligen vaknade, bjöds det på kaffe och ägg :D Å sen gick jag å Nilla ner till deras förråd och hämtade Nillas JÄTTElåda med skidjackor och byxor. Jag vill också ha femtielva jackor att välja mellan... Hursomhelst har jag och Nilla iaf skrivit en del listor idag å nu är jag så tagg så att jag har svårt att sitta still..Nedräkningen har börjat..
ÅRE HERE WE COME!!!

Köttsoppa!

Pusshej 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag förstår dig. Har samma problem själv :P

Ja, det tycker jag absolut att vi borde göra !



puss & kram

2009-01-05 @ 18:30:35
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0