"Jag älskar afterski!!"

"JAG ÄLSKAR AFTERSKI!!" De tre orden sammanfattar kort och konsist årets skidresa. Orden yttrades x antal gånger från Nilla under resans gång, intensivast på eller precis efter afterskin. Jag kan inte göra annat än att hålla med Nilla.


Tyvärr åkte jag på en dunderförkylning med feber och allt uppe i Åre. Detta gjorde att jag missade åkning, men det hindrade mig dock inte från afterskin. Jag hade aldrig tidigare varit på afterski, men jag blev iaf helt frälst!! Inte nog med att jag blev afterskifrälst, jag blev kär också! Kär i en helt underbar burtonbräda (eftersom min bindning smidigt nog pajade sista dagen och det inte fanns några reservdelar eftersom bindningen är så gammal :S )


Tågen var äckligt mkt försenade och det var segt att vi kom till jkpg tolv istället för halv nio. Men bortser man från det och all otäck hosta så var det helt UNDERBART!! TACK GÄNGET för en oförglömlig resa!!! ♥

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josse

Säg inte att du har KÖPT den där jävla brädan!?

2009-01-18 @ 23:40:42
Postat av: emilia

haha, nejnej! Jag är superpank, jag hyrde den bara.. ville köpa den,men bara brädan kosta 4000 :S men så sjuuukt snygg..

2009-01-19 @ 01:11:52
URL: http://frokenkempe.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag ÄLSKAR ju afterski, det bara är så ;)

2009-01-23 @ 12:35:43
URL: http://nillivanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0