18 december - Juldepp...

Det passar sig inte att deppa på jul.. Men vad ska man göra? Är sjukt trött på allt. Trött på b-uppsatsen, trött på att inte ha nån ork att städa, diska och allt annat sånt, trött på att alltid behöva tänka på ekonomin, trött på allt som har med skolan att göra, trött på att vara smått olycklig och främst trött på alla killar.  

Den här hösten kunde vart bättre på många sätt, trots att den har vart underbar! Nästa år ska iaf bli bättre, jag tänker inte ta nån skit och börja ta tag i mitt liv. Jag tänker bli mer seriös helt enkelt. Det är nog dags att börja bete sig. Jag tänker inte bli tråkig och strunta att vara med på saker å så, jag ska bara bli lite mer genomtänkt.

Imöra åker jag iaf hemhem till gamla kära Lidköping. Ska bli skönt att få komma hem en sväng och träffa släkten och vänner där hemma.

Vet inte vart jag skulle vara utan mina älskade vänner, både från lisch och jkpg. Ni är bäst!! ♥

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0