Myskväll..

Nu sitter jag här hos Evelin, mätt och glad, med en öl i handen... Å ikväll blir det lite mys bara, med evelin och glenn. Lugnet före stormen skulle man kunna säga. För imorn smäller det. Då drar jönköpings festelit till SPIIK och intar Kalmar för en galen helg. Det blir innebandy, dônk och 80-tals seriefigurer  för hela slanten.. hihi. Princess of Pedsex Power (She-Ra) kommer lätt vara snyggast på SPIIK, i våra 80-tals insprirerade dräkter med body's och benvärmare. Vi har haft x antal syjuntor hos eveiln för att  få det  bästa  resultatet, vinner vi inte pris för bäst-in-show blir vi ledsna. Jag har t o m köpt en rosa peruk för att likna min karaktär "Glimmer of Hope". Är sjukt laddad nu..ska bara till praktiken några timmar imorn och sen joina pedsex på förfesten.. 

trevlig helg, för det kommer jag ha iaf.


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0