bloggtorka!

Som ni alla kanske märkt råder det bloggtorka här på min blogg för tillfället... Jag skyller på finanskris och lågkonjuktur, kärlek och viktiga tankar om viktiga beslut. Så jag har helt enkelt inte tid att blogga längre.. (eller lust.) Om jag får typ en HEL veckas ledigt så kanske bloggen vaknar till liv igen, men det lär inte hända. Som vanligt har jag tusen saker att göra som resulterar i att ja, inget blir gjort. Imorn ska jag iaf vara hela dan i skolan, ha lunchradio med kenneth och gå på SPJ's vårstämma.. Sen ska jag skriva CV och sånt fint också. Å en karaktär till radion, å en till sittningen å
diska å å å.. osv

Sen ska jag väl planera min flytt också.. 1 juli flyttar jag till en central etta i älskade jkpg på 38 kvadrat! Yey!! Nu är lyckan total, isch.

Hörs 2012 eller så...

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena mittbena!;)Tycker att du ska prioritera mig i det där stressiga schemat! Kom och lek med mig,Nuuuuuuuu.. puss

2009-04-22 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0