uppe med tuppen

Härmed konstaterar jag att bloggtorkan officellt är över! Idag var jag uppe med tuppen då min producent från radiokursen ringde och väckte mig, 05.30! Efter en mindre olycka involverande vaniljyoughurt och min besticklåda var jag i studion en timme senare för att förbereda medverkan i morgonträsket. Som RadioKs (enda?) fashionista har jag iaf dragit igång modebloggen för radioks räkning. En modeblogg med en annorlunda twist. Gå gärna in å rösta i dagens fråga och/ eller lämna en kommentar så blir jag väldigt lycklig...

Nej, nu väntar Styrelsemöte med RadioK och sedan vårens Allmöte för RadioKs medlemmar. Det är radio för hela slanten idag  och det känns knappt som jag lämnat radiostudion.

Dagens trallvänligaste låt (som jag har haft i huvudet sen imorses) :
Maia Hirasawa  - South again

Pusshej

Kommentarer
Postat av: veronica

kul att du börjat blogga igen :) såg att du ska flytta också.. vart exakt? grattis! min kjol är från ZARA. saknar dig med.. får synas när jag kommer till jkpg nästa gång. det dröjer inte länge hopppas jag. PUSS

2009-05-05 @ 21:37:42
URL: http://veromuero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0