På äventyr i Växjö

Nu är jag hemma igen i Jönköping efter helgens äventyr till Växjö.  Såg dock inte så mkt av staden trots ett antal rundturer för att hitta dit vi skulle. Egentligen skulle jag behövt vänta över en timme i Alvesta men eftersom Niklas och co åkte bil från Karlshamn så var de söta nog att plocka upp mig. Sen var det feeeest! !!Och oj vilken fest det var.. Superkul att lära känna massa nya människor. Det var ett riktigt födelsekalas med paketöppning och lekar. Joel fick en ölkagge som han inte kunde använda, eftersom man behövde en draughtmaster för att kunna dricka den. Haha.En sån skulle man ha hemma. Lag björnarna var överlägset bäst även om lejonen skulle säga annat. Sen var det en hel del mys också ;D Underbart!! Längtar redan till synda då vi får ses igen. Idag  var det mera mys och kvarteret skatan  samt pannkakor och hela skaran männsikor var aningen sletna.

Nu ska jag bara ta det lugnt och äta och mysa. Imorn är det praktik sådär jättetidigt igen..

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Niklas

GO Lejon! Tack för en mysig o skoj helg ;)

2009-02-23 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0