Beställde jag inte vår?

Jag ville ju ha vår. Men istället ligger det kall och otrevlig snö på Jönköpings gator. Vad hände där egentligen?

Igår var det jobbkväll för Pedsex på älskade Akademien och det var mycket folk som vanligt. :D Trots att vi hade sex stycken nya frächingar i Pedsex som aldrig hade jobbat på kåren innan, lämnade vi kåren vid tjugo över tre. Hyfsat tidigt ändå. Jag orkade inte gå upp till Dalvik, så jag sov hos Tiina. Men när hon gick upp för att gå på lektion åkte jag hem till mig, då hade jag sovit fyra timmar. Så jag gick å la mig igen å vaknade klockan ett. Så blir det ibland.

Imorn har jag redovisning om socioemtionella olikheter och sen bär det av till gamla goa Lisch. Ska bli mys att träffa familjen igen. Sen ska jag haka på Josse å co och göra Lidköping osäkert (?). Kan bli galet skoj.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: emilia

Hehheh jaa men då får du komma till Stockholm och shoppa loss:P



heheh Emilia är världens snyggaste namn. asså om jag ska vara helt ärlig så tycker jag de :P

hhahahhaha

kram

2009-02-05 @ 23:27:42
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo jag är väl medveten om att det finns idioter även i sverige.. några av idioterna i mitt inlägg är i sverige.. vad jag menade var att det finns ingen idioti i min familj :D för vi är så perfekta moahaha.. ses snart lillflickan...

2009-02-06 @ 00:23:06
URL: http://eidehall.blogg.se/
Postat av: Josse

IKVÄLL FLÖDAR ALKOHOLEN!! Can't wait.

2009-02-06 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0