Melodifestivaldiss.

Igårkväll dissade jag och Linnéa Melodifestivalen. Istället lekte vi bland annat med min kamera och gick å handlade på hjertbergs. Innan vi förstod att Lidköping var folktomt på grund av Melodifestivalen, undrade vi vart allt folk var. Men när Linnéa sen kom på att LIdköpingsbandet Scotts (som tydligen också var med i dansbandskampen?)  var med i delfinalen igår förstod vi plötsligt varför staden (och hjertbergs) var så folktom. Haha


 

Kul hade vi iaf. Vi satte på hög musik och fotade som galna. Ovan kan du se resultatet. Linnéa hade många fler kort som var riktigt snygga, jag inte. Vi (läs:jag) kom fram till att det berodde på vem som stod bakom kameran. Nu ska vi strax åka till pappa och käka lunch. Sen blir det plugg för hela slanten.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag kommer hem forsta mars... sa jattesnart :D

2009-02-08 @ 20:32:26
URL: http://eidehall.blogg.se/
Postat av: Veronica

snygga ni är =)

2009-02-08 @ 22:01:50
URL: http://veromuero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0