Håller jag på att bli vuxen kanske?

Idag har jag vart duktig, jag har jobbat. I 6,25 timmar. Knasigt sätt att skriva tycker jag, men det är tydligen så man skriver där jag jobbar. När jag kom hem lagade jag lite mat och diskade halva disken. (måste ju ha nåt att göra imorn också :P) Sen la jag mig på sängen och började läsa "Zahiren" av Paulo Coelho. Å nu är jag på sidan 275.
Paulo Coelho är en av mina favoritförfattare och jag har läst väldigt många av hans böcker, man lämnas med så djupa tankar efter att ha läst hans böcker. Man är klar med boken, fast tankarna runt ämnet ligger å gror länge i bakhuvudet. Trevligt. Så jag blev så himla glad när jag upptäckte att jag hade en bok av honom i bokhyllan som jag inte läst.

Jag dissade precis fest, för att vara hemma. Å igår gick jag hem tidigt från afterworken trots att vi hade jättetrevligt. Skulle ju jobba å så tidigt idag. Så då var jag hemma en fredagkväll å plockade och städade och rensade. Jag hade varken på tv eller datorn på hela kvällen heller. Håller jag på att bli vuxen kanske? Jag bokade tvätttid klockan åtta imorn också.

Nu ska jag till en kompis å kolla på film iaf.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: josefin

Personligen tror jag att du har feber eller nån annan odefinierbar sjukdom. Snygg bloggen har blitt föresten!

2009-01-26 @ 21:39:00
URL: http://lostinbarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0