Oinspiration på bloggfronten

Sen jag kom hem från Åre har jag inte riktigt känt mig inspirerad till att blogga. Inte till någonting egentligen. Var inte speciellt inspirerad att gå till kåren igår och absolut inte inspirerad till att gå till skolan idag. Det är nåt som jag verkligen tycker är så skönt, när man kan bestämma helt å hållet över sig själv. Som idag då jag inte vill gå på lektion, då gjorde jag inte det. Imorn får jag nog ta mig i kragen å gå till skolan, ska träffa min nya studiegrupp då. Å då vill man ju göra gott intryck (fast det är nog egentligen redan försent, eftersom det bara verkar vara förskollärare i min studiegr.).
Jajustdet, jag började ny kurs i måndags, Lärande 2 - specialpedagogik. Intressant ämne verkligen, men hitills har det bara varit en bra föreläsare. :S Jag går iaf med Nazi å Angie nu, kul att ha lektioner med mina favoriter. <3 Fast det kommer aldrig bli som Lärande 1 igen, int utan Vero.

Nu ska jag ta tag i alla protokoll som ska skrivas. Önska mig lycka till :P

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Veronica

naaaaaaaw sötnos! Lärande 1 var bäst!

2009-01-23 @ 23:24:27
URL: http://veromuero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0