Om man skulle ta å sova...

Varför blir det alltid såhär? Att man är vaken hela nätterna. Jag som ändå vart vaken sen kvart över sex imorses, jag borde ju verkligen vara trött. Men ändå sitter jag här framför datorn och surfar runt bland diverse modebloggar... Ibland (okej, ganska ofta) önskar jag att jag hade ett större kapital att lägga på kläder och drömmer i hemlighet om riktigt dyra och fina kläder, så som acne mfl. Just nu drömmer jag om de perfekta jeansen. Men jag har varken tid eller ork och absolut inte råd att leta efter de perfekta jeansen..
Nej, om man skulle ta och sova kanske? Morgondagen är tillägnad socioemotionella problem, det ska bli riktigt intressant, för jag vet inte ens vad det innebär och ska göra en redovisning om detta snart..

rêve de beaux rêves (hittade en jätte bra översättningssida här :P)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: ida

Lidköping är allt fint ibland

2009-01-27 @ 09:54:04
URL: http://staysweet.blogg.se/
Postat av: Veronica

Emilia! Ta en roadtrip med vännerna och åk till Freeport i Kungsbacka! :) Min kompis jobbar på Acne och jag älskar deras jeans, och det bästa är att det är sjukt bra outletpriser! Du kan få ett par Acne för 300 spänn om du har tur. Annars ligger ett par HEX mellan 500-700 kr, alltså halva priset mot i butik :)



Kram kram Virre

2009-01-30 @ 15:54:33
URL: http://virrigavirran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0