wiiiiiiiiiiiiiiieeeeee bara 2 dagar kvar nu!!!!!!!

Ofattbart! Om två dagar (klockan är 00:26, så det räknas som torsdag :P) åker vi!!!
Å jag har inte ens börjast packa. PANIK!

Men nu är iaf buppsatsen färdig och inlämnad/utskickad för granskning av andra studiegrupper för att sedan opponeras på. Om en vecka faktiskt, fast då är jag i Åre, men Sofie kommer klara det galant, eftersom vi gått igenom allt sjuttielva gånger.  Imorn (fast idag, eftersom jag redan fastställt att det är torsdag) har jag examination i vuxenpsykologi. Wish me luck, för det kan jag behöva. Kanske borde plugga klart istället för att blogga?

Förresten blev jag påhoppad av en journalist idag, från jnytt. Dock verkar det vara som att journalister har svårt med stavning? Emma och Emilia är väl inte särskilt likt? Whatever, hon stavade ju af rätt på mitt efternamn.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: elin

vad söt du var i tidningen , EMMA!!! ;)

2009-01-08 @ 00:51:22
URL: http://elins.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0