Bye bye dalvik



Imorn går första flyttlasset till min nya EGNA lägenhet. Men just nu sitter jag och slötittar på tv, dricker loka päron och äter geléhallon. Nom nom nom. Idag har vart en seg men rolig dag, började dock ganska sent, kanske berodde på drinkarna jag å nazi gjorde igår? Vad gör flyttpackning roligare än lite fruktiga drinkar med färska jordgubbar i? :P

Idag har jag å nazi iaf gått i olika second hand affärer för att hitta matchande stolar till mitt second hand bord. Sen har vi fortsatt plocka å packa ner saker i lådor. Sen skruvade jag ner hyllor, spacklade och målade. Pluspoäng till mig. Jag lyckades även pilla upp fönstret och har putsat alla möjliga vinklar i mina fönster.

Lovar att uppdatera med bilder på nya lägenheten!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Jocke

Pappa betalar ;-)

2009-06-24 @ 16:57:07
URL: http://okiis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Pappa fixar ;-)

2009-06-26 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0