fredagsmys

Skulle egentligen vart PedXfest med grillchill på vätterstranden idag, men vädret svek oss, så det blev inget. Tråkigt. Sen gick luften liksom ur mig, så jag har vart hemma ikväll å bara myst. Har tittat på gossip girl, stickat och bakat (å ätit såklart) kladdkaka. Sen tänkte jag ta tag i min gaderob och skulle bara hämta en låda i förrådet, men efter det såg ut som tredje världskriget där inne tog jag tag i det först. Gaderoben får vänta lite till. Likaså disken, nu har jag fyllt min städkvot för denna veckan.
Har äntligen fått tillbaka min älskade ipod å sitter nu här å lyssnar på Håkan, tittar på modebilder och längtar efter min fina kille.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Niklas

Låter hur mysigt som helst, inte långt nu! Puss

2009-05-24 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0