en liten tripp till lisch



Efter en ganska tuff vecka bestämde min favoritkille att vi skulle tillbringa helgen i lisch istället för i jönet. Så fort Niklas kom hit åkte vi till gamla goa lisch för att mysa lite hemma hos mamma å gubben. Å i lördags träffade vi sötaste Alina på typ det enda stället som hade öppet längre än 14.00, donken. Där fick jag världens chock då de äntligen stylat om resturangen. Om det ändå sett ut så när jag jobbade/hängde där. Underbart att få träffa henne igen för lite catching up.♥

Innan vi lämnade lidköping länsade jag mammas trädgård, så nu har jag äpplen, rabarber och plommon i kylen. Har redan bakat äpplekaka å rabarberpaj. Tips på vad man kan göra med plommon?

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.recepten.se/recept/plommonmuffins.html

2009-09-21 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0