för mkt månad kvar i slutet på pengarna



Efter inköp av Nitendo wii, träningskort och nya träningskläder är sommarlönen nästan slut.
Typiskt att pengar ska ha den egenskapen. Å jag som har hittat mkt fina saker på internet, på favoritbloggarna här och här men också här. Men tack vare min älskade pappa har jag iallafall ett par lårhöga stövlar. ♥

Idag har jag varit rätt så duktig, både tränat (aerobic dans, sjukt avancerat pass, inget för dansnybörjare) och lagat matlådor, det blir chili con carne ett tag framöver nu. Gott å billigt! Bra skit! Imorn är det bildlektion och träning på schemat, Aerobic latin då, 18.30 på friskis. Nån som ska med?

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0