fullt ös medvetslös


Ungefär så känns det just nu.
Vetenskaps teorier och metoder gör att min hjärna känns lite friterad, eller så var det rödvinet från igår kväll. Gamla och nya sektionsordföranden träffades igår hos Studentkårens ordförande och vi hade en görtrevlig kväll med libanesisk plockmat. Men nu sitter jag iaf hemma och har kollat på både roomservice och morden i midsomer trots att det är onsdag. Och känner mig typ tio år äldre. Jag skyller på vetenskaps metoderna.

'
Jag ställer samma fråga som författaren till kurslitteraturen, WHY?!!??!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du bloggar, Emilia!

Du skulle behövts i min nya kurs; alla säger "DAGIS" hela tiden och varje gång tänker jag att "Nu skulle Emilia varit här och rutit "DET HETER FÖRSKOLA!""



Psst. Vetenskapen säger: Jag är konst! Så det så.

2010-02-02 @ 18:50:11
URL: http://egentligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0