någon som har lite inspiration till övers?

Varför blir det alltid så här? I absolut sista sekund sitter jag och har ångest för att tentan/bilden/ reflektionen inte är klar trots att den ska in snarast. Just nu är allt skitsegt å jag har absolut inte lust med att plugga, nu är klockan redan tre å jag har inte ens börjat...

Var med Sally på en second hand runda, vi besökte fyra butiker men allt jag hittade var en tallrik. Som ioförsig var helt underbar men ändå. Jag blir så trött på att inte hitta det där jag vill ha. Just nu är jag ute efter gamla fina litestörre vinglas, stora mattallrikar i glas som har fina mönster ( å då menar jag inte de där med blad) samt soffbord å skrivbord i teak. Det kan väl ändå inte vara så svårt.

Nähä, nu ska jag ner i källarn å byta i tvättmaskinen, roligare än så blir det nog inte idag. (Fast blir jag klar så ska det nog capsas...)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Veronica

OH! Det var riktigt snyggt! Puss

2010-01-17 @ 22:44:04
URL: http://virrigavirran.blogspot.com
Postat av: Josefin

SNYYYYYYYYGG!

2010-01-19 @ 11:51:22
URL: http://josefinannaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0