liten uppdatering med åldernojja

Ojdå. Det var sjuktlänge sen jag bloggade. Nästan två månader sen. Men jag antar att det blir så när man är så viktig som jag är. Haha. Eller för att jag är så lat när det gäller att blogga.



Just nu har jag VFU på en förskola på en 3-5 års avdelning och som brukligt har jag vart jättesjuk. Först feber å sen magsjuka. Men nu är jag iaf frisk.

Helgen har vart sjukt lugn, jag är väl lite sliten efter VFUn och all sjukdom. Fredag var jag hemma hos Sally å tittade på Lets dance och igår var jag också hemma å myste med Sally. Vi tog en tur runt munken och sen skramlade vi ihop det sista från våra skåp och plånböcker och det blev en underbar tacopaj med lite gammalt lådvin. Efter ha avverkat Körslaget somnade jag i Sallys soffa. Hahaha, vad har hänt med mig? Jag som ute flera gånger i veckan förr. Känner mig sjukt gammal, trots att jag inte ens fyllt 22 än. Hemskt.

Nej nu är det väl dags för mig att sova middag.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0